19 Nisan 2017 Çarşamba

GAFLET Mİ!.. CEHALET Mİ?.. YOKSA: "TARİHİ VE KADİM DP'YE REDDİYE Mİ?"

MENDERES'İN YAKASINA YAPIŞANLARIN BAŞINDAKİ LİDER!
Menderes'in Avukatı Talât ASAL: "555K (5. ayın 5. günü saat 5'de Kızılay da yapılacak eylemde buluşalım) parolası ile vaki yasa dışı nümayiş de, menfur eylemde" Şehid Baş Vekil ve Demokrat Parti Genel Başkanı Adnan MENDERES'in yakasına yapışanların başında (Resimde Gültekin Uysal'ın yanında görülen, CHP Antalya Milletvekili) Deniz Baykal vardı!... Güncel Demokrat Partinin Başkanı, "bütün Demokratların bildiği" bu tarihi hakikati bilmiyor muydu? Yoksa, "tarihi bir hasımla" bilerek mi bir araya geldi? Acaba bu buluşma ile verilmek istenen mesaj neydi!..   
Talat Asal, merhum Adnan Menderes'in yakasına yapışan göstericilerin başında CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'ın olduğunu iddia etti. 
ÇOK İNKÂR 
EDİLDİ LÂKİN!..
Kanal A'da gazeteci Ömer Şahin'in "Görüş Farkı" programına katılan Merhum Başvekil Adnan Menderes'in Avukatı Talat Asal, "O zaman öyle söylendi. Ben de öyle biliyorum. Fakat Baykal hep bunu reddetti. Yakaya yapışmayı reddediyor da 'orada bulunmadım' demiyor. Nümayişçiler içinde ve nümayişçilerin başında. Ha yakasına yapışmış, ha yapışmamış. Yakısına yapışılmasına tesir edilen heyetin içinde. Niye inkar ediyor anlamadım ben?" diye konuştu.
MENDERES'E YAPILAN APO'YA YAPILMADI
Menderes'e yapılanların 30 bin kişinin katili Apo'ya yapılmadığını vurgulayan Asal, "Yassıada, İmralı'dan son derece ağır şartlar altında idi. Düşünebiliyor musunuz İmralı'daki mahkumun (Apo) yakınları daima görüşebiliyor. Avukatı olarak ben Otel'de yer bulamadım. Berrin Hanımefendi (eşi) ve Aydın Beyefendi (oğlu) her türlü çabaya rağmen bir kez görüşebildiler." şeklinde konuştu.
DARBECİLERİN YASAKLADIĞI ŞARKI
İnsan hakları, adalet, hukuk ve ahlâk dışı bir kalkışma, özünde isyan olan; 27 Mayıs darbesinin komik yasaklarını da ilk kez anlatan Talat Asal, şunları söyledi:" Her şey yasaktı. Benim Beyoğlu'nda yürümem yasaktı mesela. TRT'ye tayin edilen bir Albay "Ada sahillerinde bekliyorum" şarkısının çalınıp söylenmesini men etmiş. Ada, Yassıada'yı çağrıştırıyor diye."
MENDERES'İN ATININ YEDİĞİ OTUN PARASI İSTENDİ
Talat Asal, 27 Mayıs darbesi sonrası kurulan mahkemede Afgan Kralı'nın Menderes'e hediye ettiği atın yediği otun parasının bile istendiğini söyledi. 27 Mayıs'ta hak ve hukukun katledildiğini vurgulayan Asal, "Allah bu milleti her türlü darbe ve müdahaleden korusun." ifadesini kullandı.
***
(CİHAN) 29.05.2009 00:21 HABER VAKTİM
http://www.habervaktim.com/haber/73612/menderesin-yakasina-yapisanlarin-basindaki-lider.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder